22 May 2004

"For it's a grand old team to play for..."

"...and it's a grand old team to see
and if you know your history
it's enough to make your hands go (f*** the Rangers)
we don't care what the animals say
what the hell do we care
For we will always know
that there's gonna be a show
and that Glasgow Celtic will be there
!!!"



Ååååååh, vad jag önskar att jag inte jobbade idag utan kunde åka in till Dubliners och kolla på Celtic - Dunfermline! Och ååååååh vad jag önskar att någon jag kände haft en kanal som visat matchen och som kunnat spela inte den åt mig. Henkes goodbye-party hade varit en höjdare att spara!

Jag ska nog fira med lite Irn Bru ikväll. Eller, haggis och Irn Bru imorgon. Klart att Celtic tar dubbeln när inte jag är där. Jag slår vad om att om jag fyttar dit till nästa säsong så kommer de där jäkla blåtröjorna sno bucklorna för mig då också...

Hm, varför ser man alltid smolket i bägaren när man inte är där? Hade jag varit där hade jag troligen varit full som ett spjut någonstans i East End just nu. Men nu när jag sitter läskigt nykter i Stockholm putar jag med underläppen som någon annan femåring. Lägg av, Carina!

Vi är både liga- och cupmästare och Henrik Larsson har gjort en sagolik sorti - var glad för sjutton gubbar!!!

Ok.

No comments: