27 May 2005

Flytta hemifran

Gillar William, agaren av vandrarhemmet. Jag skulle betala for mina tva sista natter igar, men han tyckte inte att vi skulle bry oss om det. Jag tackar for de £24. A andra sidan har jag ju sett till att hans vandrarhem inte varit tomt pa nastan 3 manader. :-) Han har en skon installning. Nar jag berattade om flytten imorgon, sa att han kan borja hyra ut min sang igen, sa sa han att han inte tar det beskedet sa allvarligt.
"Folk har sagt det forut, men sa flyttade inte snubben som skulle flytta sa da flyttar inte de heller, sa jag vantar med att hyra ut din sang tills jag ar saker pa att du verkligen lamnat oss. Ar dina grejer borta pa mandag sa ska jag overvaga saken."

Jag maste erkanna att jag pa ett satt kommer sakna kollektivet pa Bunkum Hostel. Det ar en skon stamning och jag kommer sakna att kunna slappa i tv-rummet och prata med folk fran varldens alla horn. Jag kan rekommendera stallet till varenda en av er. £12 per natt eller £60 per vecka. Perfekt lage pa lugn gata i West End, nara till allt. Har bade tva-baddsrum och sovsalar. Och som sagt, jag har bott dar i nastan tre manader utan problem...

No comments: