11 May 2005

Vad brukar jag egentligen gora om dagarna?

Chefen gick hem vid tre p.g.a. sjukt barn och sa "gor vad du brukar fram till fem".

Ja, sa eftersom jag, som vanligt, inte har nat att gora om inget akut dyker upp efter morgonrutinerna sa gjorde jag "som jag brukar". Fast langre och mer oppet. Sa nu har jag uppdaterat bloggen, mailat och kommit ikapp webledes. Skont.

Jublade nar jag fick i uppdrag att leta och boka ett hotell i eftermiddags, men en timme senare sa var det roliga slut... Om nagon dag ska jag fa sitta i supporten en eftermiddag och jag ser fram emot det. Jag undrar dock om de over huvud taget laste mitt CV innan jag fick jobbet, for de fick det att lata som om det vore nat nytt och laskigt. Herregud, 10 ar av kundservice...

Oops, nu ar arbetsdagen slut, sa nu far jag sluta att gora "vad jag brukar". :)

No comments: