6 May 2005

Hogflygande planer infor helgen

Hur ofta hander det att kontoret totaldor kl 3?! Telefonblocket ar tomt, alla uppgifter gjorda, chefen slar knut pa sig sjalv for att hitta pa uppgifter och... ja, sa jag letade lite lagenheter pa natet. Och nu skriver jag en snabblogg. Kunde man inte bara fa ga hem...?

Har ett STORT problem infor helgen. Celtic spelar sista hemmamatchen pa sondag. Jag blir galen om jag inte far vandra i bergen snart. Jag MASTE till banken pa lordag och skulle behova en tunn jacka ocksa. Enda dagen att vandra blir da sondag... Jo, det blir sa. Jag har ingen biljett till matchen i vilket fall och aven om jag skulle fa en utanfor sa kostar den ju typ £25. Bussen till Arrochar gar pa £5.80 - tur och retur. Tankte knalla uppfor Beinn Narnain och kanske ta en tur over till The Cobbler ocksa. Det ar ett stenigt och brant Munro sa det kanns ju som en perfekt mjukstart, med tanke pa att jag inte tranat sedan i borjan av Januari... Fick blodad tand efter utflykten i sondags (postar inlagget senare) da jag knallade uppfor en kulle. Mina fotter har saknat det!

Yay... nu ar det bara 40 minuter kvar... dax att sluta knattra och latsas att jag jobbar...

No comments: