26 May 2005

Oka takten - atminstone en kvart

Supporten ar pa begravning idag sa jag skoter bade mitt jobb och hennes. Sag fram emot en hektisk dag och raknade med att mina vanliga morgonrutiner inte skulle hinna bli klara fore 2-3 tiden. Jo tjena. Nu sitter jag har, 12.20, och forsoker se upptagen ut. Jag har da klarat av bade mina grejer och hennes (forutom refunds, vilket hon far ta imorgon). Jag medger att jag var i mitt esse imorse och holl tempot uppe - jag stortrivdes! Eftersom jag trodde att jag skulle ha hacken full och var orolig att jag inte skulle hinna med allt under dagens gang sa korde jag, inte jarnet, men snabbare an normalt. Men jag missbedomnde tydligen arbetsbordan...

Synd. Jag trivdes verkligen den har morgonen. Jag gillar nar det hander saker och nar jag far agera efter eget huvud. Lite synd att jag fick prova pa det igen, nu kommer det kannas annu segare imorgon nar Supporten ar tillbaka.

Psst, jag pratade med en pappa fran Irland. Vi har ganska nyligen startat var service dar och tydligen har "Annons-nanting-byran" ratt manga anmalningar rorande vart foretag. Jag hoppas det leder nagonstans, till klarare regler och garna regler om att det klarare maste framga att det ar en prenumerationsservice och vad det kostar. Jag menar, ta en titt pa en mobilleksaksannons - det ar en djungel.

No comments: