13 August 2004

Fredagsfyran, v. 33

Tema: OS
1. Kommer du följa de olympiska spelen?

Njae, jag är mer en vinter OS-människa, så det finns inget jag kommer prioritera under sommar OS. Kanske följer jag några svenska friidrottare och någon gång zappar jag säkert över och blir fast i någon annan sändning. Om jag inte har nåt annat för mig.
2. Hur tror du det kommer gå för Sverige?
Ett par medaljer ska vi nog kunna skrapa ihop. Holm, Klüft & Co.
3. Vilker är din favoritgren/ -sport?
Faktiskt; tresteg och korta distanser häck. Det brukar bli så spännande omstarter...
4. I vad skulle du ta medalj?
Troligen kulstötning, men troligen inte eftersom jag inte skulle dopa mig. Var faktiskt lovande i 12-årsåldern (utan att ha tränat teknik alls) och snackade om OS 1994... men jag satsade aldrig. Är inte typen som tränar ensam.

No comments: