6 August 2004

Glädjefnatt

ÅhvetduvetdujagskaåkatillTurinochjobbapåJuventus-Djurgårnpåtisdagförchefenväcktemigimorse
ochfrågadeomjagkundehängamedochdetärklartattjagkan!!!

Jag åkte bara en halvtimme tidigare till jobbet och tjatade fram en ersättare, för naturligtvis skulle jag ha jobbat på tisdag.

Och nu är halva min arbetsplats (där alla är Djurgårdare) avundsjuka och pappa är jättejätteavis, men det ska han vara för han har fått se både EM och VM, så nu är det min tur att se en höjdarmatch. Jag hoppas jag får se nåt... Är det som det var i Dublin när vi mötte Shamrock Rovers i UEFA-cupen så lär jag inte få se en passning, men är det som det var i Köpenhamn samma år så ska jag nog åtminstone kunna åka hem med en någorlunda matchbild. Om inte så spelar det mindre roll för vi torskar säkert med 0-6 och jag spelar naturligtvis in matchen.

Wow...

TJOHO!!!

No comments: