20 August 2004

Fredagsfyran, v. 34

Varför inte tema fredagsfyran?

1. Vilken typ av frågor ska det vara på fredagsfyran: personliga, “debattaktiga” eller en hälsosam blandning av båda?

Jag gillar både och. Inte i meningen "det spelar ingen roll vilken av dem" utan i meningen "lite av båda".
2. Varför svarar du egentligen på frågor av den här typen?
Därför att jag har en sjuklig passion för formulär av alla de slag. Jag är SCB's favoritobjekt och jag fullkomligt älskar att gå till läkaren utomlands. :-) Jag kan helt enkelt inte motstå frågor med nummer före...
3. Finns det något med fredagsfyran du tycker ska förändras?
En bättre blandning av personliga och "seriösa" frågor skulle jag önska. Nu tycker jag att det varit väldigt mycket politik och bloggtyckeri ett tag.
4. Hitta en helt valfri fredagsfyrefråga och besvara den.
Jag letade och letade och till slut hittade jag en;
Vilket är ditt favoritrum?
I just den här lägenheten finns bara fyra att välja mellan (rum, kök, hall, badrum) och jag tycker liksom inte om något av dem! Men... Med annan väggfärg skulle jag nog gilla köket rätt bra.

No comments: