3 April 2004

Och nu är det dags för reklam

TJOHO!!!

Jag älskar reklamen just nu. Utanför fönsterna på min lägenhet står en sån där trekantig reklampelare. Varje morgon när jag går upp, varje gång jag kommer hem och varje gång jag går och lägger mig ser jag en Djurgårdsrandig blå bild med Andreas Isaksson med jättehänder som säger "kom då". "Jag kommer!" vill jag skrika, men ler bara. Jättestort.

Och på tv försöker jag pricka in reklampauserna snarare än programmen. Mina favoriter på tv just nu är dels NIKE's reklam med Ronaldo, Ronaldhino, Figo och grabbarna som börjar lattja i spelargången och sedan lattjar runt i hela stadion. Den andra favoriten är ODDSET-reklamen där en snubbe a la Mission Impossible har kidnappat Zoran Lukic för att ta reda på Djurgårdens hemligheter. Dessutom är t o m tv3's reklam för deras fotbollssatsning skön att kolla på.

Mer sånt.

No comments: